Freestraining voor BIAB treatment

Ben jij al nagelstyliste en wil je graag jezelf verbeteren? Tijdens deze les gaan we leren werken met de frees en vervolgens opnieuw het product aanbrengen. Je werkt op een model. In de les wordt 1 hand behandelt. Na deelname aan deze training ontvang je een certificaat.

Wat wordt er behandelt?

– Uitleg over de frees en verschillende freesbitjes;
– Voorbereiding van een oude set en verwijderen van het product met het juiste freesbitje;
– Voorbereiding van de natuurlijke nagel d.m.v. korte e-manicure voor applicatie van het product;
– Aanbrengen van het product
– Juiste vijltechniek;
– Afwerking met BIAB

Benodigdheden freestraining:
– Freesapparaat;
– Diverse freesbitjes; turbo bit medium – flame bit & polijst/siliconen bit
– Cuticle pusher
– Staleks schaartje
– Celstof deppers
– PH bond
– Base coat
– BIAB treatment
– Topcoat
– Vijl 100/180 grit

Alle andere benodigde producten die je nodig hebt voor het plaatsen van kunstnagels. Indien gewenst kan er ook met onze BIAB gel gewerkt worden. Mochten er producten zijn die je niet hebt is het mogelijk om dit via mij aan te schaffen.

Je neemt zelf een model mee (minimaal 2 weken uitgroei). Geen nagelbijter of traumanagels, geen nagelstyliste.

Locatie: D’n Office – Loopkantstraat 25 in Uden
Tijd: 10.00 tot 13.00u
Kosten: €129,- excl. BTW

Inclusief:
Certificaat
Koffie & thee

Aanmelden
Bij minder dan vier aanmeldingen wordt er contact met je opgenomen om te kijken naar andere mogelijkheden.

Annulering
– Bij annulering 1 maand voor de desbetreffende training ontvang je het volledige bedrag terug;
– Bij annulering 3 weken voor de desbetreffende training ontvang je 50% terug;
– Bij annulering 2 weken voor de desbetreffende training ontvang je 0% terug.

€ 129.00 excl. btw

Training

Freestraining voor BIAB-treatment

Zie ook andere trainingen

E-manicure & Perfect Polish
Inhoud Training
Freestraining voor BIAB-Treatment
Inhoud Training
Privé Training
Inhoud Training

Privacy Policy

Privacybeleid

Bij EasyNails By Illy hechten we veel waarde aan de privacy van onze klanten. Dit privacybeleid beschrijft hoe wij persoonlijke informatie verzamelen, gebruiken, beschermen en delen die we ontvangen via onze website of tijdens afspraken.

Verzamelde informatie:

Persoonlijke gegevens: Bij het boeken van een afspraak vragen we mogelijk om persoonlijke informatie, zoals naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres.
Betalingsgegevens: Tijdens transacties kunnen we informatie verzamelen die nodig is voor betalingen, zoals creditcardgegevens. Wij slaan echter geen creditcardgegevens op onze servers op.
Gebruiksgegevens: We verzamelen automatisch informatie over hoe de website wordt gebruikt, zoals bezochte pagina’s en gebruikte apparaten, om onze service te verbeteren.


Gebruik van informatie:

Het verzamelen van persoonlijke gegevens stelt ons in staat om afspraken te beheren, klantenservice te bieden en te voldoen aan wettelijke vereisten.
We kunnen contact met je opnemen via e-mail of telefoon voor afspraakherinneringen, speciale aanbiedingen of nieuwsbrieven. Je kunt je op elk moment afmelden voor deze communicatie.
Betalingsgegevens worden gebruikt voor de verwerking van transacties en worden niet opgeslagen voor toekomstig gebruik.


Bescherming van informatie:

We hanteren strikte veiligheidsmaatregelen om persoonlijke gegevens te beschermen tegen ongeautoriseerde toegang, wijziging, openbaarmaking of vernietiging.
Persoonlijke gegevens worden alleen intern gedeeld met geautoriseerd personeel dat deze informatie nodig heeft voor de uitvoering van hun taken.


Derden:

We delen geen persoonlijke informatie met derden, tenzij dit nodig is voor de uitvoering van onze diensten of als vereist door de wet.


Toegang en controle:

Je hebt het recht om toegang te vragen tot jouw persoonlijke gegevens die we bewaren. Je kunt ook verzoeken om correcties of verwijdering van je gegevens.
Voor vragen, verzoeken of opmerkingen over ons privacybeleid kun je contact met ons opnemen via de contactgegevens op onze website.


Dit privacybeleid kan van tijd tot tijd worden bijgewerkt. Raadpleeg regelmatig deze pagina voor eventuele wijzigingen.

Laatst bijgewerkt: 04-12-2023

Algemene Voorwaarden & Huisregels

Algemene Voorwaarden

Alle afspraken dienen vooraf te worden geboekt via onze online boekingssysteem of telefonisch. We streven ernaar om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn en vragen je om op tijd aanwezig te zijn voor je afspraak.

Annuleringen en wijzigingen:

Wijzigingen in afspraken dienen minimaal 24 uur voorafgaand aan de geplande tijd te worden gemeld. Annuleringen dienen eveneens minimaal 24 uur van tevoren te worden doorgegeven. Bij het niet nakomen van een afspraak zonder tijdige kennisgeving, kan een annuleringsvergoeding in rekening worden gebracht.

Betalingen:

Betaling voor onze diensten dient te worden voldaan op het moment van de behandeling. Wij accepteren contante betalingen en betalingen via pin. Creditcards worden niet geaccepteerd.

Hygiëne:

Onze nagelstudio streeft naar de hoogste standaarden op het gebied van hygiëne. Al ons materiaal wordt zorgvuldig gereinigd en gedesinfecteerd volgens de geldende gezondheids- en veiligheidsvoorschriften.

Klanttevredenheid:

We doen ons uiterste best om een uitstekende service te bieden en streven naar klanttevredenheid. Mocht er toch een probleem zijn met onze dienstverlening, neem dan direct contact met ons op zodat we een passende oplossing kunnen vinden.

Verantwoordelijkheid:

Onze nagelstudio is niet aansprakelijk voor eventuele schade aan persoonlijke eigendommen of verwondingen die zich voordoen tijdens of na de behandelingen.

Leeftijdsgrens:

Behandelingen worden alleen uitgevoerd bij klanten van 16 jaar en ouder. Klanten onder de 18 jaar dienen vergezeld te worden door een ouder of voogd.

Door het maken van een afspraak bij onze nagelstudio ga je akkoord met bovenstaande algemene voorwaarden.